"Елтай орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
ПЕДКЕҢЕС ОТЫРЫСЫНДА БЕКІТЕМІН:
ҚАРАЛДЫ: Мектеп директоры:
Хаттама № 3 « 20 »_01.2017ж. Шахатова Ж.К
«___»____________
Тоқсан бойынша зейіні төмен оқушылардың білім сапасын көтеру туралы ереже
Жалпы ережелер. Зейіні төмен оқушылардың білім сапасын көтеру туралы ереже педагогикалық кеңесте талқыланады және бекітіледі.
Мақсаттары мен міндеттері
* Жеке оқушылар мен жалпы мектептің БДҚ қасиеттерін арттыру.
* Оқушылардың құқын қорғау.
* Мектептің жағымды шағын ортасын құру.
Қызметтің негізгі бағыттары мен түрлері
* Оқушылардың оқу үлгерімі мен БДҚ қасиеттері төмендеуінің ықтимал себептерін анықтау.
* Оқушылардың оқу үлгерімі мен БДҚ қасиеттерін көтеруге бағытталған кешенді шараларды қолдану.
Пән мұғалімі қызметінің бағдарламасы
* Тоқсанның соңына қарай бағаның жиналып қалуына жол берместен, үнемі және жүйелі түрде оқушыдан
сабақ сұрау, ал тоқсанның соңына қарай баланың бағаларын түзеу мүмкіндігі болмайды.
* Оқушылардың бағасына сын айту (оқушы болашақта кемшіліктерін жоюы үшін, берген жауабының
кемшіліктерін атап өту керек).
* БДҚ-ін адғашқы бақылағаннан кейін төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен бірге сабақ тақырыбын
қайта талқылау, осыдан кейін БДҚ-інің қайтадан бақылауға болады.
* Сабақтың алғашқы күнінде баладан сабақ сұрамау қажет немесе оған бақылау жұмысын бермеу
керек (сабаққа сырқатына байланысты келмеген немесе маңызды себептермен келмеген жағдайда).
* Оқушы жіберіп алған тақырыпты меңгеруі тиіс уақытты анықтау, және қиындықтар болған жағдайда оған кеңес беру қажет.
* Оқушыға өткен материалды тексеру жұмысы түрінде тапсыруға немесе тоқсан аяқталғанға дейін аптасына бір рет әңгімелесу түрінде тапсыруына мүмкіндік беру керек.
* Ата-аналар тарапынан уақытылы бақылау мақсатында оқушылар алған қанағаттанарлықсыз бағаларды күнделікке қою.
* Сынып жетекшісін немесе тікелей баланың ата-аналарына оның оқу үлгерімі төмендегендігі туралы хабарлау.
* Оқушының сабақтағы нашар мінез-құлқы үшін бағасын төмендетпеу, керісінше оқушыға әсер етудің басқа әдістерін қолдану.
Сынып жетекшісі қызметінің бағдарламасы
– Оқушы үлгермеушілігінің себептерін анықтау, қажет болған жағдайда психологқа немесе әлеуметтік педагогке жүгіну (жұмыс әдістері: оқушыдан сауалнама алу, ата-аналардан сауалнама алу, әңгімелесу).
Үлгермеушіліктің ықтимал себептері
* Сабаққа қатыспау
* Үйде жеткілікті дәрежеде жұмыс істемеу
* Әлсіз қабілеттері
* Пәнді оқуға деген ниетсіздігі
* Сабақта жеткілікті дәрежеде жұмыс жасамау
* Сабақта қойылған бағалардың әділетсіздігі
* Мұғалімнің сабақтағы біржақты қарым-қатынасы
* Үй тапсырмасының ауқымды көлемі
* Мұғалім назарының жеткіліксіздігі
* Материал күрделілігінің жоғары деңгейі
* Басқа себептер
- Оқушы сабаққа келмеген жағдайда онымен бірге сабақтан қалуының себебін анықтау жөніндегі жеке жұмыс жүргізу, оқушылар күнделігіне жазу арқылы немесе басқа тәсілмен оқушының үлгерімі туралы дереу
ата-аналарына хабарлау.
- Оқушылардың үй тапсырмасын жауапсыз орындағандығын немесе сабақта жеткілікті дәрежеде жұмыс істемегендігін анықтаған жағдайда ата-аналармен бірге алдын алу жұмыстарын жүргізу, егер ата-аналар өз міндеттерінен жалтарса, әлеуметтік педагогтің немесе психологтың көмегіне жүгіну.
Оқушы қызметінің бағдарламасы
* Үй тапсырмаларын орындау, мұғалімге тексеруге уақытында тапсыру.
* Сабақ бойы жұмыс істеу және жаттығулар мен тапсырмалардың барлық түрлерін орындау.
* Сабаққа маңызды себептерсіз келмеуіне байланысты оқу материалын өз бетімен оқу, қиындықтар
туған жағдайда мұғалімнің кеңесіне жүгіну.
Ата-аналар қызметінің бағдарламасы
* Оқушының үй тапсырмасын орындауын, сабаққа қатысуын бақылау.
* Бала сырқатына немесе басқа да маңызды себептерге байланысты сабаққа ұзақ уақыт келмеген жағдайда, оған өз бетімен жұмыс істеу және пән мұғалімінен кеңес алу тәсілімен жіберіп алған оқу материалын меңгеруіне көмектесу.
* Оқушы төмен нәтиже көрсеткен сабақтарға қатысуға құқылы.
* Қиындықтар туындаған жағдайда сынып жетекшісінің, психологтың, әлеуметтік педагогтің, мектеп басшылығының көмегіне жүгінеді.