"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Никольск ауылының № 1 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Никольск ауылының № 1 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Аудандық семминарда өткізілген ашық сабақ жоспары пән мұғалімі Таутиева А.Х.

11.12.2019

Пән

Қазақ әдебиеті

Сабақ

3-сабақ

Күні:

 

Сынып: 9Т1

Қатысқаноқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлімтақырыбы

Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Сабақтыңтақырыбы

Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»

Сабақтүрі

жаңа сабақ

Осы сабақта арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/Ж 9.1.4.1 Көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

Сабақ мақсаты

Оқушылардың бәрі

  • Шығарма мазмұнын түсінеді.

Оқушылардың көбі

  • Шығарма мазмұнындағы ақпараттарды ажыратады, талдайды

Оқушылардың кейбірі

  • Әңгіме жаза алады

Бағалау критерийлері

  • Үзінді мазмұнын түсінеді;
  • Ақпараттарды саралайды, ажыратады;
  • Өлең,хат жанрын сақтайды.

Тілдік мақсаттар

Әңгімеәдебиетте - оқиғаны қара сөзбен баяндайтын шағын көркем шығарма жанры.

Мектеп құндылықтары

Жауапты азаматтық позиция: өзіне патриоттықты қамтиды. Жауапты азаматтар адал, сындарлы әрі белсенді, олар тұтастық, сыни идеялар мен қоғамды дамыту, ұлт пен қоршаған ортаны қорғау үшін пікір алуандығын әкеледі, олар қазақша, орысша және шет тілдерінде сөйлейді.

Осығандейінмеңгерілгенбілім

Көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және

 Еркін тақырыптарға шығарма) жазу

Жоспар

Жоспарланатынуақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың

басы

 

5 минут

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 минут

 

 

 

 

 

Сабақтың

ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады

Сыныпты үш топқа бөлемін.

Бәйге ойыны: «Шоқан – ұлы ғалым»

Шоқанның әкесінің аты кім? (Шыңғыс)

Шоқанның білім алған қаласы? (Омбы)

Шоқанның туған өлкесі? (Құсмұрын)

Шоқанның арғы атасы? (Абылай)

Қазақтың тұңғыш ғалымы? (Шоқан)

Шоқанның атасы? (Уәли)

Шоқанның әжесі? (Айғаным)

Шоқанның қайтыс болған жері? (Алтын Емел)

1857 жылғы сапары? (Ыстықкөл)

 

 

1-топ

«Шоқан Уәлиханов Шығыстану әлемінде құйрықты жұлдыздай жарқ етіп»

2-топ

«Еуропаға ашқан терезе»

3-топ

«Шоқан-ұлы ғалым»

1-тапсырма.

Т

Ұсынылған мәтінді (Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» үзінді) мұқият оқып, таныстырылым әзірлеңіздер.

І топ: Ұсынылған мәтін бойынша хронологиялык кесте  құрастырыңыздар. Мәтіндегі ақпараттарды толық және жүйелі қолдануға тырысыңыз.

Бағалау критериі

-Ақпараттарды толық және жүйелі қолданады

-Үзінді бойынша хронологиялық кесте құрастырады

Дискриптор:

-ақпараттарды толық теріп, оқып, мазмұнын түсінеді;

-өмірбаяны бойынша кестені толтырады;

- үзінді бойынша өзінің сыни көзқарасын білдіреді.

 

Қалыптастырушы бағалау: «Шеңбердегі доп» /доп қолына тиген оқушы әр адам бойынша бір сөйлем айтады/.

 

ІІ топ:Мәтін мазмұны бойынша сызба, кесте дайындаңыз.

Мысалы,

Мәтін атауы

Негізгі тұлғалар

Географиялық атаулар

Сандық деректер

Күрделі сөздер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау критериі

-Үзіндіден ақпарат алады

-Негізгі ұғымдарды кестеге орналастырады

Дискриптор:

- үзіндіні оқып, ақпарат жинайды;

-  пікірлер  арқылы сызбаны толтырады;

- ортақ пікір шығарады;

Бағалау әдісі «Лайк»

ІІІ топ:Ұсынылған мәтінге сурет салыңыздар. Мәтіндегі ақпараттарды толық және жүйелі қолдануға тырысыңыз.

Бағалау критериі

-Үзінді бойынша сурет салады

-Үзіндідегі ақпаратты толық қолданады

Дискриптор:

-үзіндіні пайдалана отырып, сурет салады;

- сурет арқылы өз ойларын анық жеткізеді;

Қалыптастырушы бағалау: 

 

Картинки по запросу бағалау әдістері

 

2-тапсырма:

Ж

Әр оқушы «Ұрпақ үні» тақырыбында авторға хат немесе өлең жазады.

Бағалау критерийі:

-Жазба жұмысының құрылысын сақтап жазады;

- Негізгі ойды сауатты жеткізеді;

Дискриптор:

-Жазба жұмысын құрылысын сақтап жазады;

-Берілген тақырыпты ашады;

 

Оқушының өз жұмысын бағалауы

Аты -жөні: _______________________________________________

 

тапсырмалар

Мен жақсы орындадым

Мен жартылай орындадым, бірақ тағы жұмыс істеуім керек

Маған көмек керек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кластер

 

 

 

Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» үзінді

 

Сабақтың

соңы

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

3-тапсырма:

«Қабырға газеті» әдісі

1-қадам. Жұптардың жұмысы бөлме қабырғасына ілінеді;

2-қадам. Галереяға саяхат – мұғалім белгі берісімен жұптар  қабырға газеттерін қарайды, сараптайды және жапсырма қағазға пікірін немесе сұрағын жазып кетеді.

3-қадам. Галереяға саяхат аяқталған соң, топтағы оқушылар өз қабырға газеттеріне жазылған сыныптастарының пікірін сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды.

 

Бүгін мен үшін ....... маңызды болды.

*................. қызықты болды.

*.......................... қиын болды.
*......................... екенін түсіндім.

 

 

 

 

Просмотров: 636


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст